- Головна
- Оплата і доставка
Прийом, оплата та доставка замовлення
Прийом замовлення
Звертаємо вашу увагу, що замовлення вважається прийнятим тільки після того, як наш менеджер підтвердить його по телефону. Просто оформлене на сайті замовлення ще не вважається прийнятим та обробленим.
Замовити товар у нашому магазині ви зможете одним із найбільш зручних для вас способів:
- зателефонувавши за телефоном (099) 508-12-55 (097) 249 29 48;
- відправивши замовлення електронною поштою: ebabyday@gmail.com
- оформивши замовлення через наш сайт (просто помістіть товар у «Кошик» – і після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення всієї інформації);
Усі заявки ON-LINE приймаються цілодобово!
Також можливі:
- консультація та замовлення по viber/telegram: (097) 249-29-48
Оплата замовлення
Оплата може здійснюватися:
- готівкою кур'єру при доставці товару (доставка кур'єром реалізована в м. Луцьк та м. Київ за наявності товару на складі);
- післяплатою (оплата при отриманні в транспортній компанії). Важливо: послуга післяплати надається не всіма складами дитячих товарів, уточнюйте можливість способу оплати у менеджера;
- переказом на карту ПриватБанку. Важливо: при розрахунку через цю систему стягується комісія банку на суму 0,5% від суми; при перерахуванні грошей через термінали ПриватБанку просимо повідомити про оплату консультанта у телефонному режимі або через e-mail.
Будьте уважні: як правило, замовлення у представництві транспортної компанії зберігається безкоштовно лише п'ять робочих днів з моменту прибуття!
- Оплата за допомогою карток VISA (технологія VISA Direct) та MasterCard (технологія MoneySend) на картку Приватбанку — Оплатить
- Оплата за допомогою інтернет-банкінгу Приват24.
Відмова від замовлення
Ви маєте право відмовитися від замовленого раніше товару, але не пізніше ніж протягом дня з моменту підтвердження замовлення. Якщо ж ваше замовлення вже було відправлено, то ви все одно можете від нього відмовитися, що, щоправда, витрати за пересилання в обидва кінці ви сплачуєте самі.
Способи доставки
Кур'єрська доставка:
Доставка по м. Луцьк, м. Київ:
Доставка замовлення провадиться кур'єром за адресою (доставка під під'їзд), в обов'язки кур'єра входить перевірка комплектації, термін доставки - 2-4 дні з моменту оформлення замовлення. Вартість доставки уточнюйте у менеджера, складання та підйом товару оплачується окремо за попередньою домовленістю.
Увага! Більшість наших товарів поставляється на замовлення з інших регіонів, вартість доставки з іншого регіону в ціну не входить.
На деякі види товарів діє безкоштовна доставка, це вказано безпосередньо біля товару.
Доставка по Україні:
Ми доставляємо дитячі товари до всіх регіонів України. Термін доставки 1-4 дні з моменту надходження замовлення.
Доставка товарів по Україні здійснюється транспортними компаніями Нова пошта (www.novaposhta.ua), Делівері (www.delivery-auto.com.ua), Міст Експрес (www.meest-express.com.ua). Після надсилання замовлення ми повідомляємо вам номер транспортної декларації.
Вартість доставки формується компанією-перевізником згідно з власними тарифами, виходячи з габаритів, ваги та місця доставки. Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення оплачуються при отриманні.
На деякі види товарів діє безкоштовна доставка Україною, це вказано безпосередньо біля товару.
ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ОТРИМУВАЧ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ:
- назвати номер транспортної декларації (без документів вантаж не видається!)
- пред'явити паспорт (у разі, якщо багаж оформлений на юридичну особу, одержувач також зобов'язаний мати при собі довіреність або довірчий лист від фірми у довільній формі з мокрою печаткою).
Перевіряйте цілісність вантажу безпосередньо на складі компанії перевізника!
Умови повернення та обміну
Протягом 14 днів з дня покупки ви маєте право повернути товар. Обов'язкові умови повернення:
- товар перебуває у тому вигляді, у якому було доставлено;
- товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, не пошкоджено упаковку;
- товар не входить до списку товарів, що не підлягають обміну чи поверненню, затверджений Кабінетом Міністрів України:
- якщо було отримано бракований товар чи доставлено те, що було замовлено.
В останньому випадку вартість повторної доставки оплачує інтернет-магазин, у всіх інших випадках обміну та повернення вартість доставки оплачується клієнтом.
Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів», після того, як розпочалася експлуатація, товар не підлягає поверненню та обміну, а підлягає лише гарантійному ремонту.
Уточнюйте принципово важливі вам характеристики товару у менеджера перед оформленням замовлення. Пам'ятайте: кольори, які ви бачите на моніторі, можуть відрізнятися від реального кольору виробу. Виробник залишає за собою право змінювати характеристики товару без попередження.
Перевіряйте якість отриманого товару до виходу з нього надвір.
Важлива інформація:
Відвантаження товару на доставку по Україні відбувається лише за наявності повної передоплати за товар. У разі відмови від товару або не явки покупця в транспортну компанію протягом 5 днів товар повертається в інтернет магазин, а оплата за доставку в обидва кінці + 5 днів простою йде на погашення витрат транспортної компанії.
Служба доставки також має право, якщо не застане вас вдома і не отримає інших розпоряджень, залишити на місці записку з текстом «Вибачте, але на жаль, ми не застали вас вдома». За умови, що ви протягом деякого часу ніяк не прореагували на це повідомлення, товар повертається назад відправнику, вам повертаються ваші гроші, мінус витрати на пересилання в обидва кінці.
Якщо вказано неправильну адресу доставки.
Якщо при оформленні замовлення ви вказали невірну адресу, за якою товар був доставлений і прийнятий, інтернет магазин eBabyDay не несе відповідальності за втрати та збитки, що послідували для вас. Будьте уважнішими.